انقلاب یزدل

انقلاب یزدل

محفلی برای جوانان روستای یزدل...
انقلاب یزدل

انقلاب یزدل

محفلی برای جوانان روستای یزدل...

خاطره دختر حضرت امام از مهمان داری ایشان

دختر امام خمینی (رحمه الله) می گوید: ایشان (حضرت امام خمینی) در مقابل بیرونی و نامحرم خیلی سخت گیرند. الان پسرهای من و احمد آقا پانزده و شانزده ساله اند. ما یک روز اگر منزل آقا (امام راحل) برای نهار دعوت شویم، پسرها حق آمدن ندارند یا اگر هم بیایند، ما خانه خانم (همسر حضرت امام) می نشینیم و سفره می اندازیم و آنها منزل احمد آقا؛ آن هم برای این که پسرها و دخترهای اهل فامیل و خانه با هم غذا نخورند.


من خودم پانزده ساله بودم که آقای اشراقی با خواهرم ازدواج کرد و داماد ما شد. یک روز ما به منزل ایشان دعوت داشتیم، همین که من و آقا با هم وارد خانه ایشان شدیم ، آقای اشراقی را دیدم که به استقبال ما آمدند. 

من گفتم: سلام بکنم؟ اما امام گفتند: واجب نیست. 

فهمیدم که امام راضی نیستند؛ اما رویم نشد که برخورد کرده، ولی سلام نکنم. از این رو از توی باغچه رد شدم که با آقای اشراقی رو به رو نشوم.

tezkar@
Panahian_ir@

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.